We Rock Fashion: Vežbom do savršenstva!

01_944638_544212468969579_1765042899_n-horz
Ukoliko niste ljubitelj vežbanja, a želite da imate zategnuto telo, evo nekoliko saveta kako da i sami poželite da što pre krenete sa treninzima. Važno je napomenuti da je motivacija na prvom mestu, a da same vežbe svako treba da prilagodi sebi.

MOTIVACIJA
Najteže je početi. Na jednoj od najpopularnijih društvenih mreža, Instagramu , možete pronaći veliki broj naloga gde devojke svakodnevno pokazuju dokle su stigle vežbanjem i zdravom ishranom. Fotografije njihovih zategnutih tela definitivno nisu namenjene muškarcima već ženama, koje sigurno ostaju zadivljene i zapitaju se: a ja?
02_b839edd03cde84c2_10-Pinterest_excuses-tile
A vi? Nemate vremena, nemate volje, imate puno izgovora i niste zadovoljne. Dakle, šta biste vi? Naravno, da imate zategnuto telo! Što je najgore, ili najbolje, svako može da ga ima, to nije privilegija odabranih (zanemarimo primere onih koji ceo život jedu šta žele, ne vežbaju a izgledaju savršeno). Tokom života sigurno ste mnogo ulagale u obrazovanje i stručno usavršavanje, pa i u svoj izgled, ali došlo je vreme da se ozbiljno pozabavite i svojim telom. Svako je gospodar svoje sudbine, kaže poslovica, ali gospodar je i svog tela. Zaista je divan osećaj kada shvatite da možete biti ono što želite odnosno, u ovom slučaju, možete imati telo kakvo želite jer sve je do vas!

PLAN I PROGRAM
Najvažnije je odrediti ono što vam najviše prija. Na YouTube-u srećom možete pronaći veliki broj sjajnih vežbi. Ukoliko želite da se dobro oznojite, potražite kanal Jillian Michaels koja vas neće pustiti da se lako izvučete i da prekinete trening. Ukoliko vam prijaju blaže varijante, potražite kanale sa pilatesom. Poenta je da pogledate predloge i odaberete ono što će vam pričinjavati zadovoljstvo. Vežbanje kod kuće definitivno oduzima najmanje vremena, a i svako popodne ili veče na programu je barem jedna dobra serija uz koju možete da odradite svoj set vežbi.
Candice Swanepoel for Victoria's Secret Swim 2013
Organizacija je i u ovom slučaju veoma važna. Odštampajte prazan kalendar i napišite šta svaki dan treba da uradite i šta da izbegavate u ishrani. Vežbati četiri puta nedeljno je sasvim dovoljno.

VEŽBANJE
Dobra stvar kod vežbanja kod kuće je što možete obući šta hoćete. Dovoljan vam je tepih i peškir a, ukoliko ste u mogućnosti, nabavite i tegiće od 1 ili 2kg i loptu za pilates.
Krenite sa zagrevanjem. Koliko je važno pravilno vežbati, toliko je važno i pre vežbanja zagrejati mišiće, a nakon vežbanja dobro ih istegnuti. Gotovo svaki video sa vežbama sadrži sve ove elemente.
Vodite računa o disanju. Pravilno disanje najbolje možete naučiti vežbajuću pilates ili jogu. Ove tehnike će vam koristiti ne samo pri vežbanju, nego i da biste bili opušteniji tokom dana.
Važno je da pri vežbanju ne zanemarite neki deo tela. Radite vežbe za stomak, ruke, leđa, zadnjicu, butine i listove. Posebno obatite pažnju na najkritičnije delove, a nakon svake vežbe dobro protegnite mišiće.
04_exercise-motivation-quotes-weight-loss-work-out-lose-weight-16-horz
Ukoliko osetite da vam nešto ne prija – odmah prekinite. Dobro je osetiti prijatno zatezanje, ali bol nikako. Pratite instrukcije i, iako vas niko ne gleda – ne zabušavajte! Kao što je gore već pomenuto, na kraju vreme posvetite vežbama istezanja.
Dok ne pronađete savršen set vežbi ili dok se ne odlučite da uplatite članarinu u nekom od centara za vežbanje, ovo je sjajan način da “uhvatite ritam”, odnosno da steknete naviku i da vežbanje postane deo vaše svakodnevice.
Budite sigurne da ćete pomoću njih i ovim tempom biti mnogo zategnutije, a vera u sebe je prva tajna uspeha, zar ne?

REZULTATI
Naravno da rezultate ne mogu videti za nedelju dana, sačekajte barem jedan mesec da počnu da se naziru! Svaki trud se isplati, pa i trud oko vežbanja mora.
06_motivational-quotes-2-horz
Unutrašnje zadovoljstvo se vidi na licu, a ukoliko ste zadovoljni svojim telom zračićete u potpunosti.
Svaka devojka ili žena, koja drži do svog izgleda bi trebalo da ima svoju dnevnu rutinu i da bez izgovora vežbanju posveti barem pola sata dnevno.

Tatjana Jovanović

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *